Tusind billeder i høj opløsning: Ét hukommelseskort

12/8-2006

Nyhed fra Olympus, det kompakte 2GB hukommelseskort M-XD2GM, til digitalkameraer
København d. 8 august 2006 - Olympus præsenterer et nyt avanceret og superkompakt xD-Picture Card™ hukommelseskort i M-serien, til digitalkameraer.

M-XD2GM kortet har, med en kapacitet på 2GB, den til dato største hukommelse i xD-Picture Card™ serien.

Det nye kort kommer til juli 2006.
Udviklingen af avancerede videofunktioner i digitalkameraer, sammen med ønsket om højere digital billedkvalitet, stiller konstant krav til den digitale hukommelse om større ydeevne og opbevaring af flere data.

Olympus xD-Picture Card™ M-XD2GM type M, er et superkompakt hukommelseskort med 2GB hukommelse, der måler blot 25.0 (B) x 20.0 (H) x 1.7mm (D)

Kortet kan optage og gemme ca. 1000 billeder i HQ, på et Olympus digitalkamera med 8 millioner pixel.

Olympus xD-Picture Card™ understøtter ikke kun den specielle Olympus Panoramafunktion, for ved indtastning af adgangskoden i Olympus Master programmet (Version 1.4 eller nyere), åbnes der for de populære effekter med 3D, oliemaleri, vandfarver & tegnefilm. Der følger et par 3D briller med alle Type M kort!

M-XD2GM er fremstillet med den nyeste højkapacitets-teknologi, byggende på Multi-Level Cell, en avanceret teknologi der vil blive benyttet til udviklingen af alle størrelser xD-Picture Card™ i M serien.

Egenskaber:
♣ Avanceret MLC (Multi-Level Cell) teknologi til hukommelse i høj kapacitet
♣ Superkompakt: 25.0(B) x 20.0(H) x 1.7mm(D)
♣ 2GB hukommelse
♣ Funktioner med kunstneriske effekter samt Panorama
♣ Der medfølger 3D briller

Bemærk:
M-XD2GM fungerer ikke i alle digitalkameraer. Se venligst flere detaljer på Olympus hjemmeside.
Adgangskoden leveres med sammen med kortet.
Firma- og produktnavne, nævnt heri, er varemærker eller registrerede varemærker fra de respektive selskaber

For mere information se http://www.olympus.dk